06 06


Geschreven op 06.06.2011
door : Simon Werkendam

Robin Good: Inlevend, Meelevend & Springlevend


Zoals bekenden zullen opmerken heeft Robin Good een nieuwe huisstijl. Eén die wat ons betreft meer past bij het nieuwe Robin Good. Een meer volwassen beeld dan het bekende kuifje waarmee Robin Good al sinds de oprichting in 1999 getooid ging.

Knikkers dus. En ja, dat heeft ook te maken met de realiteitszin dat de werkzaamheden van nu niet alleen gaan over "de wereld een beetje mooier maken", maar ook over de strategische adviezen en creatieve oplossingen die we bieden om ondernemers te helpen hun positie in de nieuwe realiteit te claimen. Een realiteit waarin sociaal maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzaam ondernemen randvoorwaarden voor succes zijn geworden. Business dus. Good business liefst. Een prachtige ontwikkeling waarin Robin Good is meegegroeid. Door jarenlange ervaring, opgedaan in zowel het organiseren van maatschappelijk betrokken bedrijfsevenementen als in het adviseren van merken en mensen bij positioneringsvraagstukken, is Robin Good geëvolueerd tot een adviesbureau voor Meaningful Marketing & Events.

We gaan ons blog ook snel vullen met informatie over recente projecten en over meaningful marketing werk dat we graag zelf hadden gemaakt. Gewoon omdat we dat graag delen en omdat we zo laten zien dat het anders kan. Beter voor People, Planet maar ook voor Profit. Maar natuurlijk vooral dingen die ons inspireren om de wereld een beetje mooier te maken, die ons energie geven en hard, keihard maken dat Richard Branson het juist heeft met zijn quote: "Doing Good is Great for Business!" Een prachtig voorbeeld is ons recente project voor de Heijmans Groep. Een maatschappelijk betrokken stuk 'community work' op 15 verschillende locaties in de buurt van Almere. Een project dat heel veel goeds gedaan heeft voor de gemeenschap, voor de team spirit onder de ruim 200 medewerkers en last but not least, voor de relatie tussen de gemeente Almere en Heijmans.